← Zpět na výsledky Wonderwall – Letní X-Challenge 2023

Wonderwall – Letní X-Challenge 2023

📍 Barrhorn

13.8.2023 14:59:29

Tým Wonderwall dne 12.8. zdolal Barrhorn, 3 610mnm. Noc předtím jsme nocovaly pod vrcholem při vysokohorské chatě, abychom brzy ráno byly schopny vyrazit.

📍 Milán

13.8.2023 15:10:02

Dnes, 13.8. jsme dorazily do Milána, v planu to nebylo, ale je to na naší cestě na jih, a spousta řidičů to ma po cestě. Je tu horko jako prase... jedeme dál hned jakmile dojíme zmrzlinu a dobijeme v mcDonalds telefony. Mír ✌️

📍 Neuschwanstein

13.8.2023 15:13:08

11.8. jsme se vydaly a dostaly na Neuschwainstein, sposta lidí ale super levné pohlednice...

🏆 See you around Europe!

13.8.2023 15:29:31

Přenocovaly jsme u Huga, našeho Holanského kamaráda žijícího v Bernu. Je to neuvěřitelně skvělý člověk -pujčil si kvůli nás auto, aby nás vyzvedl v Curychu, v autě měl pro nás jídlo, protože pochopil náročnost budgetu 100e/osoba, zavezl nás k němu domů, mohly jsme se okoupat a opět najíst, dokonce vína napít. všichni jsme spali 4 hodiny, protože nás nutně musel vzít do Grindelwaldu, kde nás pozval na snídani č.2 (č.1. Byly míchaná vajíčka ještě u něj doma). V Grindelwaldu dokonce nabral keště jeden tým, Explorers, a tak jim pomohl se rychle přesunout... Po prohlídce vesničky, nás vzal do Interlakenu okoupat se v ledovém jezeře. Poté jsme se rozdělili, protože Hugino je pracující člověk ale jěšťe předtím jsme dostaly svačinku, uplně jako od maminky... 🥺 To se mi líbilo zatím nejvíc... potkávat tak cenné přátele na cestách, moc si jich vážím.

My za tuto výzvu možmá dostávame 700 bodů, nicméně Hugo jich od nás má nejméně milion!

📍 Grindelwald

13.8.2023 15:33:06

Dne 11.8. nás náš kamarád Hugo vzal do Grindelwaldu, dokonce na cetště z něj jsme nabrali tým Exporers a pomohli jim se rychleji přesunou

🏆 Smysluplný rozhovor

13.8.2023 15:42:52

Musím říct, že smysluplný rozhovor nemáme zdokumentovaný fotkou ani videem, protože je to vzďycky spontánní nahodit takové téma, nicméně se nám to s Verčou stává často 😀 už nejakou dobu se známe a nějakou už spolu i cestujeme, ale zde je ukázka temat, která jsme probraly -krize/štěstí při těchto výzvách, jak najít svého krabíka a jak se to pozná, že je to on... kde se vidíme za 5 let, z čeho mame radost, že jsme zvladly, jaký den v životé bychom si zopakovaly, jestli něčeho litujeme... atd

🏆 Kafe pro řidiče

13.8.2023 15:46:36

V Grindelwaldu jsme kamarádovi Hugovi koupily kávu, je to nesmírně obětavý člověk, spaly jsme u něj v Bernu a do Grindelwaldu nás vzal vypujčeným autem a posunul si kvůli tomu práci na později.
Btw celým tímto projektem byl úplně nadšen 😊 ten by stopl letadlo i loď a beztak by se dostal až do Istambulu...

📍 Lago di Garda

16.8.2023 15:19:14

Na Lago jsme dorazily 15.8. a zustaly jsme celý den. Na trzích nám dali balík ovoce a večer italskou pizzu 😊 Spaly jsme v olivovém sadu nad Malcesine.
Dalši den jsme splnily výzvu po svém....

🏆 z 0 na 100

16.8.2023 15:29:58

Bern, Švýcarsko, Hugova ložnice, Hugova postel...

🏆 Zpomal, oddechni a poznej více místo, kde se právě nacházíš

16.8.2023 15:35:08

Lago di Garda

🏆 Pošli posly s dopisem

16.8.2023 15:39:12

Z Malcesine posláno dne 16.8. 😊

📍 Hochkönig

19.8.2023 08:41:41

Dne 17.8. jsme si vyšláply na Hochkönig, skalnatou horu v Rakousku. Už cestou stopem bylo zvláštní, jak každý řidič, s nímž jsme se daly do řeči, věděl přesný počet jeho výstupů na tento vrchol. Po 9h túře nám došlo, proč se každý jeden zapíše do paměti - slunce pálilo celou cestu, přišly jsme úplně spálené a vyprahlé do našeho základního tábora... ale zároveň jsme byly dpst pyšné na to, že za našich 10 dní jsme zdolaly oba vrcholy - Barrhorn i Hochkönig - které jsme měly po cestě. Protože hory k našim výletům neodmyslitelně patří...

🏆 Tři dobré věci

19.8.2023 08:55:50

Zde je report 3 dobrých věcí, které se v daný den staly... sdílela jsem je kažďý večer na instagramu, jelikož být aktivní na instagramu byla moje osobní výzva a vykročení z komfortní zóny. Radši mám, když si s lidmi o svých cestách můžu povídat osobně, ale tentokrát, musím uznat, to byl skvělý způsob, jak jim všem dát védět, kam vedou mé kroky a že jsme ok 😊

🏆 [18/08] Review

19.8.2023 09:06:33

10 dní se nezdá být jako dlouhá a náročná doba, když je trávíš se správným člověkem. S někým, kdo má stejný pohled na dobrodružství a cestování, a kdo je ochoten se zabývat stejnými otázkami a hledat na ně odpověď. Nemusí to být nutně "significant other", ale někdo, koho si vážíte a vzhlížite k němu jako ke své Wonderwall. A to je příběh našeho týmu, dvou holek, jež se znají 10 let a své přátelství ztvrdily touto náročnou výzvou. Hrdě musím přiznat, že ani jedna za celou dobu neplakala (lepši skore než v pohodlí domova 😀), naopak pořád se jen něčemu smály... A tak sedíme na nádraží směr cílová rovinka-Chomutov a rekapitulujeme celé naše snažení na cestě Praha - Německo - Švýcarsko - Itálie - Rakousko - doufáme Chomutov:
1) Přespání na palubě lodi v Janově, kde jsme mohly pozorovat hnezdy na úplně bezmračné obloze, a ranní východ slunce.
2) Dva náročné výstupy -Barrhorn (3 610 m.n.m.) a Hochkönig (2 941 m.n.m.)
3) Plánovaně jsme se potkaly s Hugem, našim společným holanským kamarádem, který nyní žije v Bernu, Švýcarku, a který povahově přesně zapadá do konceptu letní X-challenge, a dokonce se chce příští rok také zúčastnit.
4) v Itálii u Laga di Garda jsme strávily překrásné chvíle, kdy se nám podařilo domluvit si pravou italskou pizzu. Jedly jsme ji v podchodu do podzemní garáže, zatímco se přes jezero prehánéla bouřka, a bylo nám strašně fajn. Večer, už za úplné tmy, jsme si postavily stan v olivovém sadu s výhledem na celé Lago, což jen umocnilo pocit pohody.
5) Nejsilnějsím zážitkem z celé cesty však zústávají lidé, které jsme měly možnost potkat a díly stopování zavést zajímavé a nevšední rozhovory. Nabízeli nám možnost se osprchovat, uvařit si v jejich kuchyni a dokonce i u některých přespat. A nahlédnutí do jejich domácnosti byla pro nás ta nejcennější zkušenost. Myslím si, že je to přesně to, co přetrvá ještě dlouho po skončení X-challenge...

🏆 Blogpost

19.8.2023 10:36:22

A tak se zrodil playlist z cest...

Zruba hodu po zahájení závodu jsme měly jasno! Nápad přišel zcela spontánně a mohlo za něj darované modré tričko, jež navzdory očekávání nemělo žádný potisk, který by připomínal, jakého dobrodružství se účastníme. A tak jsme si na něj měly vytvořit motiv vlastní. Jsme tým Wonderwall... jako ta písnička od Oasis... Tu jsme chtěly taky zvěčnit na toto triko. Jenže přišel nápad trvalejší a tak touto písničkou začal náš Spotify playlist! Následujíci dny se na oblíbenou písničku zeptáme každého člověka, který je ochoten nám zastavit a poposunout nás dál na naší cestě. Každého, kdo se zajímá, co za bláznovství to provádíme, a jaké to má vlastně pravidla... Playlist se rychle rozrůstal a stejně tak jako národnost a povaha řidičů byla různá, liší se i žanry písní - od operního pěvce poslouchající alternativní tóny přes vanlife klasiku, retro až po srílanské tóny. Playlist má pro nás zvláštní hodnotu. Vždycky, ķdyž si ho pustíme, připomene nám každého jednoho človíčka, který byl ochoten se podělit o sve pohodlí, krátký vhled do jeho života a konečně i tu jednu skladbu. Ze srdce děkujeme!