← Zpět na výsledky Triste Gesichts – Letní X-Challenge 2023

Triste Gesichts – Letní X-Challenge 2023

📍 Nördlingen

12.8.2023 00:38:46

K našemu prvnímu checkpointu nás dovezla milá paní Moni s manželem, čekaly jsme na ně dlouho, ale za to stálo. Nabídli nám ubytovani u nich na zahradě a dovezli nás až k jedné z bran do města. Po krátké prohlídce hradeb jsme se potkaly s týmem duty opice a dali pívo na kuráž na buskingovou challenge..

🏆 BusKing

12.8.2023 00:40:29

V mašem prvním checkpointu Nördlingenu jsme spolu s týmem Dutý opice buskovaly. A jak to dopadlo? Čtyři eura taky dobrý! 😁

🏆 [09/08] X-Challenge Challenge

12.8.2023 00:43:09

Dance challenge
Video je lepší než tisíc slov. Tak na něj koukni na náš instagram!

🏆 [11/08] YES man, YES man

13.8.2023 08:24:33

Tato výzva nám příliš nejde. Občas si člověk ani neuvědomí, že vlastně něco odmítá. Každopádně jsme se dnes hecly vykročit trochu z naší komfort zóny a přivedlo nás to k poznání nového města, projíždce na paddleboardu, vtipnýmu smalltalku s Shkendimem a naší první teplé večeři za poslední 3 dny. Naučit se švýcarský jazykolam už pak byla brnkačka.

🏆 [12/08] kloBásník!

13.8.2023 08:33:58

Mluvit se svým parťákem jen ve verších bylo vážně těžké. Nakonec to skončilo tak, že jsme občas spolu delší dobu nemluvily vůbec a když už, tak to byl pořádný bizárek! 🙃

📍 Barrhorn

18.8.2023 21:36:40

Tento checkpoint nám dal opravdu zabrat! Nejenže jsme výstup musely přesouvat kvůli počasí, ale bylo i hodně náročné dostat se brzy ráno k výchozímu bodu. To se nám ale podařilo a tak jsme mohly vesele "vyběhnout" nahoru. Převýšení 1704 metrů jsem si navíc zpestřila zátěží 7 kg batohu. Nevěřily jsme týmu Dráčci, že výstup je vážně velká výzva, ale nakonec jsme jim musely dát za pravdu. Ale na ten výhled z vrcholu jen tak nezapomeneme!

🏆 Horolezec

18.8.2023 21:40:50

📍 Grindelwald

18.8.2023 21:45:30

Přijely jsme do Grindelwaldu pozdě k večeru, pan Mandeep nám zařídil teplou večeři a tým Meloun a Duté opice místo na přespání - na farmě, kde byla horká sprcha a všude kolem hory. Horolezce, co by nám půjčil vybavení, jsme pak odchytly další den ráno, Anička si vypůjčila jeho zpocený a ne zas tak voňavý batoh a už jsme se mohly fotit.

📍 Lago di Garda

18.8.2023 21:55:29

Dostat se k Lago di Garda bylo pro nás poměrně jednoduché. Ze Švýcarska nás přímo k němu dovezl pár umělců, pianistů, kteří jeli na dovolenou do Chorvatska. Jenže dostat se přímo na chceckpoint nám zabralo skoro celý další den. Ale stálo to za to!

🏆 Free dining

18.8.2023 21:57:34

Byla neděle 13. srpna. Supermarkety měly zavřeno a nám kručely bříška. A tak nás hlad donutil zavítat do popelnic ve švýcarském městě Luzern. Úlovky to byly vskutku krásné.

🏆 Kafe pro řidiče

18.8.2023 21:59:51

Kdo by to byl řekl, že zrovna tohle bude tak náročná výzva. První pokus byl řidič, který zapomněl, že byl pozván a odjel hned jakmile nás vysadil. A při druhem pokusu, kdy jsme poznaly řidiče Pawla, nám bylo řečeno ať radši koupíme něco jeho partnerce Ilan, jenže ta kávu nepije, tak jsme jí pozvaly na pomerančový džus a kafe si dala Anička.

🏆 Pošli posly s dopisem

18.8.2023 22:02:56

To bude počteníčko! 😁

🏆 Smysluplný rozhovor

18.8.2023 22:12:10

Vztahy, budoucnost, nová práce, ale i soulmates, silent treatement, obavy z minulosti nebo z budoucnosti a další různorodá témata jsme probíraly nejen mezi sebou, ale i s ostatními tými a s lidmi, které nám náhoda poslala do cesty. Jedna ze zajímavých myšlenek, kterou si odnášíme je: "Když ti úspěšný člověk řekne, že na tebe nemá čas, tak není opravdu úspěšný."

🏆 Malá páka

18.8.2023 22:25:52

Palcové souboje nejsou moje silná stránka. Ať už byl protivník z jiného týmu nebo náhodný kolemjdoucí v Grindelwaldu, odcházel ze souboje jakk vítěz.

🏆 [14/08] Partnerské povinnosti

18.8.2023 22:29:13

I s pomocí ostatních týmů jsme zjistily, kolik různých významů může mít slovo desetiboj a co všechno může znamenat. Tak například souhrn deseti atletických disciplín, hromadný boj deseti lidí, číslo 10 i boj anebo deset boyů (kluků).

🏆 [13/08] Jak na věc

18.8.2023 22:32:03

Mr. Mandeep je náš švýcarský strážný anděl. A narazily jsme na něj zrovna v tento den. Náhoda? Nemyslím si. Nemusely jsme ho ani nijak složitě hledat, to on si našel nás. Je to velice inspirativní člověk, který přijel do Švýcarska před 20 lety a neměl nic a bez pomoci druhých lidí, by dnes nebyl, tam kde je. A tak říká, že naoplátku taky rád pomáhá, kdy jen může. Přináší mu to prý vnitřní klid. Jako manažer všech poboček řetězců indických restaurací po celém Švýcarsku cestuje denodenně mezi jednotlivými pobočkami, ale nikdy neváhá zaskočit na pár hodin do kuchyně na výpomoc. Líbilo se nám, co jednou jen tak mezi slovy prohlásil o úspěšných lidech: nemá-li úspěšný človek čas na druhé, není doopravdy úspěšný..
Pan Mandeep nám pomohl nespočetněkrát, zajistil nám oběd pro nás a další dva týmy v Grindelwaldu, kávičku a úschovu zavazadel v Zermattu a mnoho dalšího.. V den, kdy jsme ho potkaly, ho čekala ještě dlouhá cesta, takže má u nás pivo až také někdy zavítá do našich končin.