← Zpět na výsledky Potkali se na campu – Letní X-Challenge 2024

Potkali se na campu – Letní X-Challenge 2024

📍 Linec

15.8.2024 06:56:15

Lincem jsme projeli k Pichlinger See, které se stalo naším útočištěm na první noc 🍀😊 večer bouřka, ráno krásný východ slunce

🏆 Proud bez napětí

15.8.2024 07:00:56

Proud vydržel k jezeru Pichlinger See, kde jsme si ho vypili v průběhu bouřky...to byla ta správná atmosféra 🍀😊

📍 Liptovský Mikuláš

16.8.2024 13:30:42

Měli jsme štěstí a kousek za Nitrou nás k sobě do auta vzal pár, který jel do Liptovskeho Mikuláše. Paní pomáhala dceři s projektem do školy o Liptovske Mare, takže jsme se dozvěděli o zaplavených obcích, přesouvání kostela a výstavbě skanzenu na památku daných obcí. Pak nás trochu vystrašili, že spaní venku není bezpečné, protože se po okolí pohybuje velký počet medvědů, tak nám nabídli možnost přespat u nich. Využili jsme možnosti vyspat se pod střechou a ještě splnit výzvu Dobroděje, Kuba pomáhal betonovat chodník před vchodem, já pomáhala s večeří a přípravou chaty pro návštěvníky.

🏆 Dobroděj

16.8.2024 21:55:33

Mladý pár nás u sebe nechal přespat, tak jsme jim na oplátku pomohli i my. Kuba pomáhal betonovat chodník před vstupem do chalupy, Eva pomohla v kuchyni s přípravou večeře a ráno připravit pokoje pro hosty, kteří si chalupu pronajali na víkend. Přikládáme video z betonování cesty kolem 22 hodiny 🍀😊 aneb když je dobrá nálada, všechno jde snáz a rychleji

📍 Ķemeri

18.8.2024 17:47:03

Prošli jsme se národním parkem Kemeri, krásný park plný komárů , naštěstí nás milá paní zachránila a půjčila nám repelent. Shreka jsme bohužel nepotkali 🤷‍♀️ ale vylezli jsme na rozhlednu, ze které jsou krásné vidět rašeliniště i jezírka mezi nimi 😊

📍 Varšava

18.8.2024 18:01:31

Po noci strávené na benzínce mezi Krakowem a Varšavou nás skvělé dámy svezly do Varšavy, sice jsme nevylezli na žádnou střechu, ale podívali jsme se na Varšavské letiště a projeli centrum Varšavy 🍀😊

📍 Helsinky

19.8.2024 22:50:45

Dopoledne jsme dojeli trajektem z Tallinnu do Helsinek. Počasí krásné, lidé velmi ochotní, se vším nám poradili. Prošli jsme si náměstí a pak zase hurá stopovat dál, směr Turku, odkud zase hurá trajektem do Stockholmu 🍀😊 taky jsme tu viděli medvěda, viz foto

🏆 Těžká práce

19.8.2024 22:56:43

Kuba pomohl vybetonovat chodník před vstupem na chalupu, kde nás nechali přespat. Pracovali potmě, dlouho do večera a dost se nadřeli (posouvání a rovnání kamenů, prolévání betonem...)

📍 Stockholm

21.8.2024 21:03:27

Do Stockholmu jsme dorazili brzy ráno trajektem z Turku, sice jsme za loď utratili 64€, ale vyspali jsme se v teple, vysprchovali se a ještě jsme se přes noc dostali až do Švédska, takže vlastně super. Ráno (trajekt přijel v 6 hodin) jsme si prošli liduprázdné centrum města, dali jsme si skořicové šneky, zahráli jsme si na Pipi-sice to byla velká improvizace, ale díkybohu za dlouhé vlasy, nemuseli jsme shánět paruku😊 a pak už jen doprojít kus města a vyrazit zase dál, směr Dánsko.

🏆 Místní specialita

21.8.2024 21:07:38

Ve Stockholmu jsme samozřejmě museli ochutnat švédskou specialitu, nemuseli jsme shánět žádné tuleně, masové kuličky z Ikea, stačilo zajít do pekárny pro skořicové šneky. Byla to skvělá snídaně 😊🇸🇪🍀

📍 Brémy

23.8.2024 11:03:26

Do Brém jsme se dostali pozdě odpoledne, prošli jsme si centrum města, slyšeli několik buskerů, koncert ukrajinského sboru... prostě jsme si užili město se vší nádherou, kterou nabízí

🏆 Tři dobré věci

23.8.2024 11:06:24

Každý večer si do deníku zaznamenáváme alespoň 3 dobré věci, které se nám daný den staly a můžeme za ně být vděční. Občas se hledají těžko, ale vždycky je vymyslíme 😊🍀

🏆 Defibrilátor

23.8.2024 18:39:02

Po cestě jsme potkali mnoho skvělých lidí, kteří nám pomohli. S většinou z nich jsme zůstali ve spojení, zajímá je, kam až jsme se dostali, jak zvládame všechny nástrahy, jak se nám daří. Stejně tak nás zajímá, jak se daří jim, často jsme si povídali o jejich plánech do budoucna atd. Asi nejvíce nám k srdci přirostl manželský pár ze Slovenska. Nejen že nás zachránili před spaním venku a hladem, ale neustále si s nimi píšeme, a do budoucna je pravděpodobně navštívíme na jejich chaloupce.

🏆 Inspirátor

23.8.2024 18:41:32

Při našich cestách jsme potkali mnoho lidí, kteří již někdy stopovali různě po světě. Mezi ně patří i Erik, který sice nyní pracuje na lodi, tedy nemá na cestování moc času, ale po rozhovoru s námi, pote co zjistil, kolik se toho dá za 10 dní prožít se rozhodl, že zase začne stopovat 😊

🏆 Dostaň se do plusu

23.8.2024 18:46:32

Hned druhý den naší cesty se nám podařilo dostat se do plusu. Nebylo to sice záměrně, ale potkali jsme úžasné dámy, kterým se natolik líbil náš příběh a náš plán, že se rozhodli nás podpořit 60€ jen tak. Prostě si s námi povídali a najednou bum, prý abychom si cestu užili. Takže jsme si slíbili, že až se vrátíme, tak budeme také stopařům pomáhat v plnění jejich snů.

🏆 20.8 Dobíječ energie

23.8.2024 18:48:09

Celý den si udržet dobrou náladu bylo sice náročné, už jen kvůli dopolednímu dešti, ale zvládli jsme s úsměvem mávat těm, kteří nám nezastavili, popřát jim hezký den a rozesmát je cedulí 😊

🏆 Deník Denních Dobrodružství

23.8.2024 18:52:59

Každý večer, před tím, než jsme zalezli do spacáku, jsme si napsali deník. Každý z nás si zaznamenal něco jiného, Eva si psala, co se stalo zajímavého, kam jsme se dostali atd. Zatímco Kuba si zaznamenával příběhy těch, kteří nás vezli. Občas bylo v deníku málo místa, tak jsme zmenšili písmo a zvládli to 😊🍀

🏆 Zpomal, oddechni a poznej více místo, kde se právě nacházíš

23.8.2024 19:03:10

Jeden krásný den jsme si užili v Rize. Večer jsme přijeli a přespali na letišti, ráno jsme si prošli centrum města, které bylo nádherné. Zrovna slavili státní svátek, celý víkend probíhali oslavy, všude byly stánky, hráli se koncerty atd. Riga je krásné město a my si tam celý den náramně užili. Hned u města je přístup k pláži a k moři, takže jsme si i chvíli pochodili ve vlnách, což bylo báječné. 🍀😊

🏆 Návrat směnného obchodu

23.8.2024 19:34:03

Ze 4 plechovek Proudu, které jsme dostali na začátku se nám podařilo jednu vyměnit za tolik potřebné sirky, krásné, originál z Německa 🍀😊🔥 takže jsme si v klidu mohli uvařit těstoviny

🏆 Konspirátor

23.8.2024 19:54:27

Na odlišný názor jsme narazili v týmu velmi brzy. Jeden zastánce klasické medicíny, druhý je zastánce alternativní medicíny. Tedy rozhovory na toto téma byly téměř na denním pořádku. Nakonec jsme společně našli kompromis, jeden uznal nutnost klasické medicíny, druhý si dobrovolně bral kapky na krk z alternativní medicíny. Takže je to 50/50👍